31 Ağustos 2010 Salı

Anlamsız Enerji

Aslında zor görünen insanlar o kadar kolay ki...
Aslında tüm insanlar o kadar kolay ki.
Bir şarkıyla cesaret alıp, içinde yıllarca beklettiklerini bir saniyede dışarı kusabiliyorlar.
Yada bakılan bir falla hayatlarına yön verebiliyorlar.
Sonuç olarak biz insanlar kararlarımızı kendimiz vermiyoruz.

Her ne kadar ben kendi kararlarımı kendim vereceğim desem de, böyle değildir ne acı.
Kararlarımızı her zaman  başka insanlar etkilemiştir. Yada doğa olayları. Her neyse.
Her insan kendi kaderini yazar derler ya. Yok öyle bir şey.
Aslında herkesin kaderi başkalarının ellerinde.

Genelde de tanımadıklarımızın elinde.

Mesela bende içimdekileri kustum. Yazdıklarımın edebiyatıyla ilgilenmiyorum şuan. İçimde ayarsız bir enerji o nereye ben oraya şu sıralar.


ROUGE



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder