6 Ağustos 2010 Cuma

ö z l e d i m

bu gün seni o kadar çok istedim ki yanımda...
özeneceğim o kadar çok insan vardı ki çevremde...
içim acıdı, burkuldu, üzüldüm işte...
neden yoksun ortalarda ?
başına bir şey mi geldi yoksa?

özledim.

gülüşünü, sesini, yüzünle oynamanı, sessizce durmanı, dalmanı, merak etmeni, sormanı, kaşlarını çatmanı, bakmanı, bir şeyler anlatmanı... biliyor musun çantanı bile özledim hani vardı ya hep yanında taşıdığın, şuan karşımda dursa baksam ona öyle o bile yeter bana.
...sana bakmayı özledim, seninle konuşmayı, beni düşündüğünü bilmeyi, tahmin etmeyi, seni çözmeyi...
şimdi soruyorum kendime beni düşünüyor mu acaba diye ama cevap veremiyorum ne acı..

gözden ırak olan, gönülden de ırak olurmuş ya asıl ondan korkuyorum ben.



rouge










br-kçk-byklı-çck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder