1 Temmuz 2010 Perşembe

dedem'e

Tanrıya dua ediyorum şuan, yanımda olman için...
Anlatacak o kadar şey var ki.
Gökyüzünün beni içine çekmesini o kadar çok diledim ki... 
Bulutlar acır oldu halime.
Ama biliyorum ki aslında biliyorsun, yaşadıklarımı görüyorsun...
Belkide kendi kendine yorum yapıyorsun yada yapmam gerekenleri söylüyorsun kim bilir?....
Duymaya o kadar ihtiyacım var ki sesini...
Bir kere bana "torunum" dediğini duymak için yanına gelebilirim, o kadar çok özledim...
Sonsuza kadar yanında kalabilirim arkamda bıraktıklarımı bilerek, belki de üzülerek.
Ancak biliyorum ki senin yanındayken duyduğum bu huzur, dünyada ki huzura değiştirilemez.
Ne annem sarıldığında bana duyabilirim bu huzuru,
Nede babam gülümsediğinde bana...
Gökyüzünün beni içine çekmesini bu kadar çok isteyeceğim aklıma gelmezdi...
Ben istiyorum, sadece bir kaç kelimelik bi sohbet için...
Özledim seni, hemde çok... 
Düşün, bulutlar acır oldu halime...

Rouge 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder