27 Temmuz 2010 Salı

İst-an-bul

Vapurda bi kadınla tanıştım...
Eşi İngiliz kendisi Türkiye'de doğmuş ama Almanya'da büyümüş ondan Türkiye'yi pek fazla hatırlamıyor... 
İstanbul ada ikinci gelişiymiş. Sohbet ettik baya çok tatlıydı "ben Türk'üm, pasaportum Alman, eşim İngiliz" dedi. Hayatla geçtiği dalgalar, denizin dalgalarından daha hoş geldi ne yalan söyleyeyim...
Vapurdan inene kadar konuştuk.
Aklımda kalan ve her zaman aklımda kalacak bi cümlesi vardı "İstanbul çok güzel ve çok konuşkan bir şehir aslında. O kadar güzel şeyler anlatıyor ki sana bilemezsin... Tabi eğer onu dinlemeyi bilirsen..."


İstanbul'un bana bir şeyler fısıldadığını duydum eve dönerken...


"Aradığını elbet bulacaksın bir gün. Yeter ki sen sadece arama, aradığın şeyi gönülden iste..." dedi.


Gönülden istedim aradım ve buldum seni.
Peki sen benim misin şimdi?


rouge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder