1 Eylül 2010 Çarşamba

kum torbası

Karşımda bi kum torbası var ve o sensin hayalimde. Çılgınlar gibi yumrukluyorum. Tüm hırsımı çıkartmak istiyorum çünkü. Mutsuz geçen tüm günlerimin hıncını. Aklıma takıldığın için yapamadığım tüm şeyler için. Senin yüzünden tutamadığım sözler, söylediğim yalanlar için...
Karşımda bi kum torbası var ve o sensin hayalimde. Şuan karşımda duruyor. Ve ben sadece bakıyorum içimde parçalamak gelse de.

Senden nefret ediyorum. tokat atmak, yumruklamak istiyorum karnını, tekme atmak bacaklarına... Ama işte yapamıyorum. Karşıma geçtiğinde, konuştuğumda seninle hıncımı alamıyorum yalanların, sözlerin. günlerin... Çünkü bi umut var içimde.. Söz veripte tutacakmışsın gibi... Yada beni mutlu edeceğin günler olacak diye.. Peki sorarım sana. Bunları bana verecek misin?

rouge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder