5 Eylül 2010 Pazar

tatile çıksanıza bi

bazen bi ovada olmak istiyorum, tek bi ağaç olsun sırtımı dayayabileceğim
başka hiç bir şey, hiç kimse olmasın.
bazen dünyada sadece ben kalayım istiyorum, tüm insanlar bi yere tatile gitsin ve ben tek başıma kalayım dünyada..

(ayrıca aklıma gelmişken söyleyeyim. msn yada facebook gibi kişilerle sohbet edilen yerlerde ":D" ifadesini kişi gerçekte gülmese bile kullanmıyor mu sinir oluyorum. peki ben yapmıyor muyum? evet gülmesem hatta melankoliden kusma noktasına gelmişken bile ":D" ifadesini kullanıyorum. çünkü bi ara gerçekten güldüğümde kullanıyordum bu seferde karşımda ki ona karşı küs olduğu sanıyor. ne garip yahu.)

rouge

2 yorum:

  1. yalnızlık dokunuyor bana. fazla düşünüyorsun geçmiş beynini zedeliyor. ama yine de bazen herkesden uzak kalıp kendinle hesaplaşmak iyi gelir

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır yalnız kalamayan ben, özlüyorum kendilerini şu sıralar

    YanıtlaSil